sabells

Alla inlägg under november 2012

Av sabina - 29 november 2012 20:11

Hej, nu håller jag och mamma på att slå in presenter till min lillasysters paketkalender. Hon ska ju få 24 presenter så vi har lite att göra... tur att vi är två. Nu ska jag bara ta det lungt och snart gå och sova. Matteprovet gick förresten jättebra!


Kram Sabina

Av sabina - 28 november 2012 19:15

Om ni undrar varför det vart så många inlägg idag så är det för att jag är sjuk, var det igår också. Har ont i halsen... Inte kul!   


Kram Sabina

Av sabina - 28 november 2012 12:07

Jag bara älskar de här gosiga "Tofflorna" dom är så sköna!


 


Kram Sabina

Av sabina - 28 november 2012 11:49

Hej, har äntligen laddat upp bilderna. Så nu får ni se vad jag köpte i lördags, jag köpte även ett par svarta byxor men dom har jag inte fotat än.


Första bilden: Mina vinterskor


 


Andra bilden: Mina bruna kängor/stövlar


 


Trejde bilden: Mina svarta kängor/stövlar (samma modell som de innan)


 


Fjärde bilden: Örgängen med fåglar och mörklila armband 


        


Jättenöjd med allt, tack så mycket!


Kram Sabina

Av sabina - 26 november 2012 20:42

Nu blir det tidig kväll och läsa som gäller.


Kram Sabina

Av sabina - 26 november 2012 16:44

Sitter och lyssnar på musik, "don't you worry child" och lite annat. Har iallafall kollat lite bloggar och har fått lite sims insperation. Önskar mig årstider i julklapp. Nu blir det plugg till matteprovet på torsdag, jobbigt eftersom våran mattelärare var sjuk idag och vi fick ha vikare. Det blev alltså ingen matteresurs för mig, hoppas på det imorron! Kommentera, för jag har fortfarande frågestund!


Kram Sabina

Av sabina - 25 november 2012 19:04

Nu ska jag ladda upp bilder, så snart får ni se!


Kram Sabina

Av sabina - 25 november 2012 15:40

Hej, igår hade vi gäster. Mina kusiner och min kompis och hennes familj. Vi hade jättekul, mina kusiner och kompisen (Blanca) sov över. Vi kollade på film och åt risotto och en efterrätt som jag hade bakat. Kladdkaka med hallon och gräddde, mums! Vi såg Twilight och New Moon, och åt godis. Det har öppnat en godisaffär som säljer 1000 sorters godis ganska nära... Den lär jag besöka ofta. Idag har jag fotat några saker jag köpte igår och myst med kusinerna och Blanca. Kommentera om du har någon fråga, frågestunden är fortfarande!


Kram Sabina


        Bilder           

Presentation


Hej!
Jag heter Sabina och är 12 år, jag går i en skola med musikprofil och gillar att dansa, vara med kompisar och sjunga. På bloggen kommer du att kunna läsa om vad jag gör. Enjoy!

Fråga mig

5 besvarade frågor

Länkar

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv


Skapa flashcards