sabells

Alla inlägg under december 2012

Av sabina - 31 december 2012 16:57

Ikväll ska vi äta asiatisk fondyé, mums! Med kycklingspett, svampspett och "avocado röra" osv. Ska iallafall bli jättegott! Nu spelar vi kort, bluffstopp, så kul!

Kram

Av sabina - 31 december 2012 13:31

Ska äntligen se sista filmen i twiligt!

Kram

Av sabina - 31 december 2012 10:12

Jag ska fira med några kompisar, ska bli kul. Vi har massa fyrverkerier, så det blir ju fint! Nu ska jag fixa iordning ett "mitt år collage" med kompisar, saker och lite annat.

Kram

Ska försöka fixa några mer inlägg idag, det är ju faktiskt sista dagen på året!

Av sabina - 30 december 2012 22:08

Byxor - H&M divided
Tröja - Hollister
Skal - kamera (om man inte såg det...)

Av sabina - 30 december 2012 20:27

Dricker en jättegod smoothie nu, laddad inför nyår imorron! Ska bli jättekul! I alla fall så var det bra i simhallen, roliga rör m.m

Kram

Av sabina - 30 december 2012 12:48

Nu ska jag till simhallen, det finns äventyrsbad osv. Men vi hörs senare!

Kram

Av sabina - 29 december 2012 13:32

Så härlig dag, förutom vädret kanske. Vi hade det toppen! Nu ska jag bara ta det lungt och senare spela lite sims eller kolla på pretty little liars.

Kram

M&M

Av sabina - 28 december 2012 20:11

Åhh, M&M det är det godaste som finns! Tack farmor för alla presenter

Presentation


Hej!
Jag heter Sabina och är 12 år, jag går i en skola med musikprofil och gillar att dansa, vara med kompisar och sjunga. På bloggen kommer du att kunna läsa om vad jag gör. Enjoy!

Fråga mig

5 besvarade frågor

Länkar

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards