sabells

Alla inlägg under mars 2013

Av sabina - 31 mars 2013 15:55

1. Tuggummi - lime & jordgubb
2. Mjukisshorts - turkosa
3. Kofta - svart och "fladdrig"
4. Makeup "svamp" - tänker använda den till naglarna
5. Nagellack - rosa
6. Eyliners - en vit och en svart
7. Eyliner - flytande
8 & 9. Läppstift - ljusrosa och rosa

Hade några grejer till, visar dom sen.

Av sabina - 31 mars 2013 15:00

Haha. Råkade spara innan jag var klar.

Köpte bland annat en superball skinnjacka. Visar bilder om ca en kvart.

Av sabina - 31 mars 2013 14:57

Nu bloggar jag från en iPad, så jag lägger ut bilder senare. Jag kom iallafall precis hem från en shoppingtur. Köpte bland

Av sabina - 31 mars 2013 12:43

Av sabina - 30 mars 2013 15:38

Kommer att skriva lite om vad jag har gjort idag. Kom inatt efter att ha åkt flygplan i ca 4 och en halv timme. Sen kom mormor och morfar och hämtade oss på flygplatsen. Idag har vi förs varit i någta affärer, köpte ett par mjukisshorts, en bikini och ett par solglasögon. Sen har vi ätit pankakor och jordgubbar. Badat också!

Det kommer bilder på det jag köpte ikväll.

Kram

Av sabina - 29 mars 2013 14:45

Sitter i bilen på väg till flygbussarna. Tar ca 1 och en halvtimme och sen går flyget vid 7. Framme i Portugal sent ikväll, så bloggar mera imorron om det inte blir nåt mer idag. Taggad!

Av sabina - 28 mars 2013 17:21

Världens sötaste lilla påskkärring går på godisjakt!

Kram

Av sabina - 28 mars 2013 07:30

T-shirt - JC
Byxor - H&M
Halsband - Fjäder
Skor - Converse

Presentation


Hej!
Jag heter Sabina och är 12 år, jag går i en skola med musikprofil och gillar att dansa, vara med kompisar och sjunga. På bloggen kommer du att kunna läsa om vad jag gör. Enjoy!

Fråga mig

5 besvarade frågor

Länkar

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards