sabells

Alla inlägg under april 2013

Av sabina - 30 april 2013 15:00

Det regnar och är sol samtidigt, skulle inte förvåna mig om det kom en regnbåge snart. Kom iallafall hem för en liten stund sen och precis när tåget stannar och jag ska av börjar det regna. Hoppas att det ändå går bra med majbrasa ikväll. Puss!

Av sabina - 30 april 2013 09:40

Hej bloggläsare!
Glad valgorg eller vad man säger. Haha. Idag ska vi ha gäster och sen gå till majbrasan, det brukar vara fyrverkerier och ganska mysigt. Sen är det säkert några gamla kompisar från förra skolan. Juste, det blir grönan på lördag med Elvira så det blir nice. Nu ska jag ha musik, så hörs sen. Puss!

Av sabina - 29 april 2013 11:36

Har gjort svenska provet nu, grammatik. Men det gick bra. Imorron är det ju valborg, så det blir majbrasa och mys. På onsdag är det ju röd dag, så tagga grönan igen. Ska kanske dit på fredag också men det får vi se. Ha en bra dag bloggläsare, puss!

Av sabina - 28 april 2013 19:46

Kom hem för en halvtimme sen. Var ju på grönan innan och vi hade så sjukt kul! Åkte också nya eclipse, helt underbar. Satt där uppe med Julia efter en kvarts väntande och skakande. Men den var jättehärlig och vilken vacker utsikt. Otroligt! Sen vart det jetline typ 10 gånger också, men den är ju bäst så det var kul. Första åket var "Katapulten" och när dom sköt upp en i luften, vilken chock! Skrek en hel del där.. Tack för en bra dag Klara, Julia, Karl och Linnéa. Ska dit på onsdag också, man har ledigt från skolan så det blir bra. Kolla förresten sista bilden på Karl, underbar. Puss!

Av sabina - 28 april 2013 10:56

Är jättetaggad, första gången på grönan iår. Puss!

Av sabina - 26 april 2013 13:01

Hörs sen!

<3

Av sabina - 26 april 2013 11:46

Älskar dig Elin!

Av sabina - 26 april 2013 08:42

Har sista delen i engelska nationella idag. Skriva en text, jag vet inte om vad än. Men det går nog bra. Köpte ett par jeans och en tröja igår, bilder kommer med kameran sen. Det var verkligen varmt igår, super skönt. Senare idag ska jag träffa Blanca och min familj ska äta där. Ska förresten till grönan på söndag med Linnéa, Karl, Julia, Mona och Klara. Superkul! Det blir första gången i år. Ha en toppendag bloggläsare. Puss!

Presentation


Hej!
Jag heter Sabina och är 12 år, jag går i en skola med musikprofil och gillar att dansa, vara med kompisar och sjunga. På bloggen kommer du att kunna läsa om vad jag gör. Enjoy!

Fråga mig

5 besvarade frågor

Länkar

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv


Skapa flashcards