sabells

Direktlänk till inlägg 15 december 2012

Hello

Av sabina - 15 december 2012 10:57

Hej, har sovit länge idag, jätteskönt. Tänkte fråga om det är nån som har nåt tips på julklappar?

Kram

 
 
Ingen bild

Lena Ulltin

15 december 2012 14:31

Skönt med sovmorgon har jag oxå haft! Sen har jag jobbat ett par timmar med gästpärmar mycket papper som ska sättas in! Morfar är i Spanien o handlar! Skönt att dansuppvisningen gick fint! Vilken låt dansade du till? Vi var på Fado i torsdags! Två sorts gitarrer med killar som spelade sorgliga kärlekssånger. En rund söt flicka sjöng! Hennes mormor var där! Hon sjöng en sång om en soldat som drog sin sista suck och började gråta så hon gick ta en paus! Önskar ni kommer hit i påsk!!! Har inga julklapsstips det är därför du får pengar istället! Kanske hittar du nåt när du är här som jag kan köpa! Morfar får ett bälte av mig jag får ett vackert halsband av honom! Köpte kängor o varma tofflor åt mig själv! 200 kr för bägge, förlåt båda;-) Bamsekram från mormor som saknar er alla nu

 
Ingen bild

Lena Ulltin

15 december 2012 18:30

Hej Sabina! Skrev jättemycket till dig på fm men du verkar inte ha fått det! Ville veta vilken låt du dansade till på showen. Sen berätta jag att vi varit på Fado med gitarrer o sorglig kärleksmusik. Flickan som sjöng började gråta o fick ta en paus! Får se om detta går fram nu ska vi på konsert! KRAM

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sabina - 20 maj 2013 19:40

KLICKA!!   www.sabinaisabell.blogg.se   Det är min nya blogg!   Kram   (Kommer inte att blogga mera här så LÄS min nya!) ...

Av sabina - 17 maj 2013 13:10

Min nya blogg! Länkar sen! sabinaisabell.blogg.se

Av sabina - 15 maj 2013 07:57

Idag kommer det lite info senare. Berättar mer sen, mitt tåg kommer nu. ...

Av sabina - 8 maj 2013 14:38

Kommer att ha en bloggpaus till nästa måndag. Ni får veta varför då. ...

Av sabina - 7 maj 2013 10:17

Det börjar bli tid för avslutnings klänningar, jag har kollat på lite olika men gillar de här två. Vet inte vilken färg jag vill ha på den andra. Vad tycker ni? Vit eller mörkblå?...

Presentation


Hej!
Jag heter Sabina och är 12 år, jag går i en skola med musikprofil och gillar att dansa, vara med kompisar och sjunga. På bloggen kommer du att kunna läsa om vad jag gör. Enjoy!

Fråga mig

5 besvarade frågor

Länkar

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards