sabells

Alla inlägg under mars 2013

Av sabina - 19 mars 2013 09:27

Jag vaknade precis, sent? Nej, jag har ont i halsen och hade feber igår så jag är hemma och tar det lungt idag. Dock så måste jag plugga till ett spanska prov jag inte ens visste att vi hade, men aja. Juste lägger upp "weheartit" sen. Puss!

Av sabina - 18 mars 2013 08:34

Sitter och väntar på att våran första lektion ska börja. Efter skolan hämtar jag Alba och pluggar. Men bloggar mer sen, puss!

Av sabina - 17 mars 2013 21:14

Jag har varit i Romme hela helgen, vilket förklarar dålig bloggning. Det var helt underbart! Jättefint väder och lagom kallt. Så mysigt att göra med mamma och David bara. Vi har åkt skidor (ganska självklart) fikat i backen, ätit i toppstugan, bastat på hotellet, ätit taco buffé och bara haft en så mysig helg!

Tog såklart många bilder också!

Av sabina - 15 mars 2013 13:08

Yes! Vi flick sluta tidigt. Haha! Vår musiklärare var sjuk. Nu går jag och Elin till stationen.

Kram

Av sabina - 15 mars 2013 10:24

Nu är det bara ett kvar! Så himla skönt, hade vitamin vatten och pingvinstång. Haha. Men vi hörs!

Kram

Av sabina - 14 mars 2013 08:03

Står och väntar oå tåget, vi har so prov idag, om religion. Jag har pluggat jättemycket, men man vet ju aldrig om det går bra. Hoppade över dansen igår. Idag har jag gitarr och sen måste jag plugga till ett engelska prov på måndag. Aja, men imorron är det fredag.

Av sabina - 13 mars 2013 12:11

Är klar med båda för idag, men det väntar nya på fredag :(

Av sabina - 12 mars 2013 10:14

Sitter i skolan, vi har musik och man ska visa upp sina låtar. Vi gjorde det förra gången, så nu har vi inte nåt att göra. Lunch om 20 min. Efter skolan åker jag hem till Julia och sen spelar vi basket vid halv 6.

Måste plugga ikväll till SO provet på torsdag. Vi har sjukt mycket prov just nu, matte nattionella osv.

Men ha en bra dag!

Presentation


Hej!
Jag heter Sabina och är 12 år, jag går i en skola med musikprofil och gillar att dansa, vara med kompisar och sjunga. På bloggen kommer du att kunna läsa om vad jag gör. Enjoy!

Fråga mig

5 besvarade frågor

Länkar

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards