sabells

Alla inlägg under april 2013

Av sabina - 22 april 2013 07:23

Har precis ätit frukost och håller på och fixar lite saker nu. Iallafall så var det jättevarmt igår, hoppas att det blir det idag också. Sen en sak, jag har fått guldkort! Så sjukt kul, ska faktiskt dit redan i helgen med Linnéa och Klara. Vet inte om det bli nån mer?

Idag efter skolan ska jag till centrum och kolla runt lite, skulle behöva bland annat byxor. Ha en fin dag, puss!

Av sabina - 19 april 2013 15:40

Nu är det fredag, äntligen, har varit mycket den här veckan och jag har inte hunnit blogga. I helgen så ska mina kusiner komma hit osv. Ikväll ska jag bara ta det lugnt. Puss!

Saknar portugal!

Av sabina - 15 april 2013 07:30

Av sabina - 14 april 2013 20:56

Det känns som att jag inte har bloggat på jättelänge, fast det var bara två dagar. Iallafall ikväll var jag inne i stan med familjen och åt tapas, så kom hem för 30 minuter sen. Imorron är det skola igen. Det är 3 prov den här veckan, matte, spanska och fysik. Men det ska nog gå bra. Puss!

-

Av sabina - 12 april 2013 07:53

Av sabina - 11 april 2013 20:23

Idag hade jag alla nationella prov i NO, det var ganska så lätta prov och det gick bra. Vi slutade ett och jag åkte hem, hämtade Alba vid 4 och vi gjorde lite grejer hemma, sen kom min moster och vi åt för ca en timme sen. Vet inte riktigt vad jag ska göra nu. Puss!

Av sabina - 9 april 2013 14:02

Av sabina - 9 april 2013 14:00

Var med Julia och Linnéa N efter skolan. Var hos Julia och bakade en "Oboy madrass". Haha, men den vart god iallafall. Sen filmade vi och spelade in en låt. Efter det mötte jag upp mamma och broshan på inter sport och köpte ett par gympaskor.

Vi fick sluta tidigt idag, ett, för det var utveclingssamtal osv. Så vi hann bara ha halva matten. Vid fem har jag träning och sen åker mamma och jag och handlar tror jag. Ha det bra så länge, Puss!

Presentation


Hej!
Jag heter Sabina och är 12 år, jag går i en skola med musikprofil och gillar att dansa, vara med kompisar och sjunga. På bloggen kommer du att kunna läsa om vad jag gör. Enjoy!

Fråga mig

5 besvarade frågor

Länkar

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards