sabells

Alla inlägg under maj 2013

Av sabina - 5 maj 2013 20:03

Sitter ute nu och det är fortfarande sol. Supermysigt! Idag har jag varit på utflykt med Alba och gjort matteläxan. Känner mig inte så bra, har sjukt ont i halsen. Vi får se hur det blir imorron. Puss!

Av sabina - 4 maj 2013 22:26

Åkte in till grönan med Elvira idag runt tolv. Hade jättekul där! Nu har jag kollat på "Jag saknar dig" filmen, den var superfin och sorglig. Imorron måste jag plugga lite, men annars får vi se vad jag gör. Godnatt bloggläsare!

Av sabina - 2 maj 2013 07:37

Åkte in med Julia, Mona och Karl. Men på grönan träffade vi Olivia och Linnéa så vi var med dom. Nu ska jag snart gå till tåget, vi har nationella prov i SO idag. Men det ska nog gå bra. Ha en bra dag bloggläsare. Puss!

Av sabina - 1 maj 2013 09:20

Var uppe vid majbrasan och träffade massor av gamla klasskompisar. Det var väl kul. Om ett tag ska jag in till grönan med Karl, Julia och Mona. Så det blir kul. Ville bara göra ett snabbt inlägg så ha en bra dag. Puss!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej!
Jag heter Sabina och är 12 år, jag går i en skola med musikprofil och gillar att dansa, vara med kompisar och sjunga. På bloggen kommer du att kunna läsa om vad jag gör. Enjoy!

Fråga mig

5 besvarade frågor

Länkar

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards