sabells

Alla inlägg under november 2012

Av sabina - 24 november 2012 18:32

Hej, ska snart fixa nån form av ny header, vi får väl se hur den ser ut. Headern är det som är toppbilden så ni vet. Har ni några tips på hur den ska se ut?


Kram Sabina

Av sabina - 24 november 2012 12:30

Hej, nu har jag varit på dansen. Det var kul, vi fick veta kläder och lite sånt.


Puss & Kram


Av sabina - 24 november 2012 09:26

Hej, sitter i mitt rum med en varm kopp te och myser. Jättehärligt. Ska ju snart till dansen, så efter det borde det komma bilder.


Kram Sabina

 

Av sabina - 24 november 2012 09:24

Skulle bara säga att passa på att fråga eftersom jag har frågestund!


Kram Sabina

Av sabina - 23 november 2012 18:00

 


Byxor:Jc, tiger

T-shirt: Jc

Kofta: Vet ej

Av sabina - 23 november 2012 17:15

Hej, sitter och målar naglarna, med mintgrön/silvergrön färg. Kan lägga upp en bild imorron.


Nu börjar frågestunden, så fråga på!


Kom ihåg att kommentera och inte "fråga"


Kram Sabina

Av sabina - 23 november 2012 16:56

Tips på två bra bloggar är:

tildalovisas.blogg.se

lyckligastelycke.blogg.se


Puss & Kram sabina

Av sabina - 23 november 2012 16:47

Snart ska jag på "fest" i nya skolan, med hela familjen. Det är för att alla (föräldrarna) ska lära jänna varandra. Ska iallafall bli kul. Imorrn kommer massor av bilder förhoppningsvis eftersom jag har lovat bilder ganska många gånger...


Kram Sabina

Presentation


Hej!
Jag heter Sabina och är 12 år, jag går i en skola med musikprofil och gillar att dansa, vara med kompisar och sjunga. På bloggen kommer du att kunna läsa om vad jag gör. Enjoy!

Fråga mig

5 besvarade frågor

Länkar

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards