sabells

Alla inlägg under november 2012

Av sabina - 16 november 2012 18:15

 

Av sabina - 16 november 2012 18:01

Hej, han inte blogga igår så tänkte göra det idag.


Efter skolan hade jag gitarr, låten jag spelade hette "White Christmas". Sen när jag kom hem så skulle jag och mamma åka och hämta mammas kusin från tåget, hon har kommit för att vara barnvakt åt min lillasyster för att hennes dagis är stängt. Vi köpte med pizza hem, jag tog en Hawaii som är min favvo pizza.


Idag (fredag) så hade jag sovmorron, det var jätteskönt! Nu iallafall är jag hemma efter att ha varit i simhallen, det tog lite extra tid hem eftersom bussen var 24 min sen. Ikväll blir det "Crabbfish", som är typ krabba, lägger ut en bild på det senare.


                    Sabina    


     

Av sabina - 14 november 2012 15:37

Hej, idag har jag varit i skolan, nu är klockan 15.40 och jag ska snart till dansen. Efter det så blir det hem och göra läxor.


Kram Sabina

Av sabina - 14 november 2012 07:22

Hej, ville bara säga att jag tycker Hollister kläder är så snygga. Jag har en kortärmad och en med luva. Önskar mig fler hollister saker i julklapp... Helst parfymen och några kläder.


Kram Sabina

Av sabina - 13 november 2012 21:02

Hej! Idag hade jag missat att vi bara hade skola till kockan ett, och "halvdag". Jag och en kompis bestämde att vi skulle åka till stan och titta/köpa kläder, jag köpte ett par vinröda byxor som jag tycker såå mycket om . Sen mötte jag pappa och vi åt Sushi. Efter det köpte jag även två Iphoneskal, lägger upp bilder på dom imorrn. Ska läsa en stund nu, vi ses!


Kram Sabina 


 

Av sabina - 10 november 2012 19:23

Just nu lyssnar jag på Laleh. Om du inte har lyssnat på henne så gör det. Några bra låtar är "some die young" , "live tomorrow" och "vårens första dag". Men den jag tycker är bäst är "Hide away". Lyssna på dom!

Kram Sabina

Snart kommer förresten än musiklista med många bra låtar.

Av sabina - 10 november 2012 17:20

Hejsan... Jag går på dans och det är såå kul. Älskar att dansa, man blir så glad av att det. Jag dansar två gånger i veckan, men jag kanske ska börja dansa tre gånger, det beror på om jag kommer in på en "danslinje" som jag ska söka till i vår. Det är ingen danslinje som är en "skola" utan bara en extra dans i veckan. Iallafall så har vi uppvisning snart, det ska bli jätteroligt!

Kram Sabina     

Av sabina - 9 november 2012 18:43

Hej, helt plötsligt ser man drömfångare överallt. På naglar, som halsband och ringar, som skal till mobilen och till och med på kläder. Tycker att dömfångare är fina, men bra också eftersom att dom faktiskt ska skrämma bort mardrömmar.


 


Kram Sabina

Presentation


Hej!
Jag heter Sabina och är 12 år, jag går i en skola med musikprofil och gillar att dansa, vara med kompisar och sjunga. På bloggen kommer du att kunna läsa om vad jag gör. Enjoy!

Fråga mig

5 besvarade frågor

Länkar

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards