sabells

Alla inlägg under november 2012

Av sabina - 20 november 2012 16:30

Hej, skulle bara säga att jag fullkomligt älskar nudlar! Det är bara såå mumsigt. Nu äter jag nudlar med kyckling smak, dom är godast! Just det snabbnudlar är det jag pratar om nu, inte några konstiga nudlar som man måste koka m.m


Kram Sabina



10

Av sabina - 19 november 2012 18:59

Woho!! Record 10 har kollat bloggen idag.


Kram Sabina

Av sabina - 19 november 2012 18:22

Hej, kompisar är så bra, älskar er! Det är så bra att alltid ha någon att prata med, skratta med och gråta med.

Puss

  

Kram till Blanca


Kram Sabina

Jul

Av sabina - 19 november 2012 16:29

Hej, nu är det nästan bara en månad kvar till jul. Längtar jättemycket ska bli kul. Jag har en låång önskelista (fast att jag sa att jag bara önskade mig några saker)


Kram Sabina

Av sabina - 18 november 2012 19:31

Hej, nu pluggar jag matte. Vi ska ha ett matteprov om en vecka. Provet ska handla om längd, volym, massa, lite om prefixen och romerska siffror. Igår sov jag ju över hos mina kusiner, vi hade det jättebra. Åt tacos, kollade på "Monsters inc", lekte och mumsade på marängswiss. Nej, nu väntar matten och sen solsidan.


Kram Sabina 

Av sabina - 17 november 2012 13:37

Hej, idag har jag dansat, nu håller jag på att packa för ikväll ska jag o mina syskon sova över hos mina kusiner. Ska bli kul. Förresten så dansar jag till låten "Little bit" med Lycke Li. Nu ska jag nog göra en ansiktsmask och lyssna på lite musik.


Kram Sabina

Av sabina - 16 november 2012 22:12

Hej, min fredag kväll har varit bra. Spelat Sims 3 och kollat på coola trolleritricks. Trolleriet står min brorsa för, han köpte nån trollerilåda i sommras men har inte kollat i den förns idag, jättecoolt.


Kram Sabina

Av sabina - 16 november 2012 18:22

Hej, rekord på hur många som kollat bloggen idag, 8 st.


Kram Sabina 

Presentation


Hej!
Jag heter Sabina och är 12 år, jag går i en skola med musikprofil och gillar att dansa, vara med kompisar och sjunga. På bloggen kommer du att kunna läsa om vad jag gör. Enjoy!

Fråga mig

5 besvarade frågor

Länkar

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards