sabells

Alla inlägg under december 2012

Av sabina - 28 december 2012 18:20

Nu kommer farmor och vi ska ha typ mini jul, med lite presenter osv.
Imorron ska jag in till stan med Klara och Linnéa, mys! Får se vad vi hittar på där...

Dagens outfit

Av sabina - 28 december 2012 15:38

Idag kommer farmor och vi ska ha julafton igen, jag ska ge en blå ram med bild på mig. Imorron åker jag och Klara till stan och fikar osv. Nu kollar jag på film och ska snart fixa mina naglar.

Kram

Kanske bakar nåt från den här också...

Av sabina - 28 december 2012 10:38

Av sabina - 27 december 2012 16:31

Elvira och jag var i gallerian typ 20 i tio när Hollister öppnar, dom öppnar 10. Träffade Linnéa och några andra där. Vi stod tvåa i kön att få komma in, det var hur mycket folk som helst! Nästan allt var halva priset! Provade några saker men köpte en vit väst och en orange tröja, jättenöjd!På H&M så köpte jag ett "orange lip butter" haha.. och en vit ögonskugga. Vi åt supergoda munkar med knäck strössel på! Lägger upp bilder sen, nu är jag hos några kompisar och vi ska typ bara mysa. Jag och Blanca typ bombar min kamera...

Kram

Munkarna men jordgubb och knäck
Hollister Västen

Av sabina - 26 december 2012 16:45

Hej, imorse när jag vaknade drack jag chilatte, så gott! Sen åkte mamma, brorsan och jag till landet med kusinerna. Vi skottade, fikade och byggde snögubbar. Sen så blev alla blöta och vvi åkte hem. Nu har jag badat och bastat. Imorron ska jag till gallerian med Elvira. Mysigt!

Kram

Av sabina - 25 december 2012 22:50

Hej, idag har jag bara tagit det lungt, myst, lekt i snön och tittat ännu mer på julklappar. Imorron åker jag till landet med mamma och syskonen, möter kusinerna där! Det är nog ganska mycket snö där. Sen på torsdag ska jag kanske vara med Elvira, vi får se!

Kram

<3 <3

Av sabina - 25 december 2012 20:27

Bild från igår!

Av sabina - 25 december 2012 10:13

Byxor - H&M divided
Kofta - JC
Strumpor - H&M
Linne - Cubus

Presentation


Hej!
Jag heter Sabina och är 12 år, jag går i en skola med musikprofil och gillar att dansa, vara med kompisar och sjunga. På bloggen kommer du att kunna läsa om vad jag gör. Enjoy!

Fråga mig

5 besvarade frågor

Länkar

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards