sabells

Alla inlägg under december 2012

Av sabina - 16 december 2012 19:24

Hej, ska bada och ha jordgubbs spa! Så skönt, tack Elvira för den tidiga julklappen!! Har jordgubbs tvål, ansiktsmask o ljus. Allt luktar jordgubb!!

Kram

Av sabina - 16 december 2012 08:33

Idag ska jag åka och shoppa/ köpa julklappar med Elvira. Ska bli kul, kanske vi fikar nånstans också! Mys.
Uppdaterar er mer sen!

Kram

Av sabina - 15 december 2012 10:57

Hej, har sovit länge idag, jätteskönt. Tänkte fråga om det är nån som har nåt tips på julklappar?

Kram

Av sabina - 14 december 2012 11:22

Nu ska vi ha engelska och sen svenska. Våran lärare är på Kanarieöarna, så vi har vikarie! Vi ska kolla på film, titanic.

Sen idag ska jag ta ett bad och bara ta det lugnt. Måste hinna med att klä granen också, ska bli kul.

Kram

Min tröja?

Av sabina - 13 december 2012 21:58

Hej, har precis kommit hem från lucian! Det gick bra på alla tre föreställningarna för mig. Ljusen var det jag var räddast för, men det gick ju bra. Imorron är det sovmorron till halv tio! Så skönt, nu ska jag sova.

Kram Sabina

Av sabina - 13 december 2012 07:21

Jag har precis vaknat, ska på min lillasysters lucia om typ en halvtimme. Hon ska vara lucia som alla andra också är på dagis. Sååå söta!

Kram

Älskar det här skalet!

Av sabina - 12 december 2012 21:01

Hej, spelar Sims och fixar med lucia kläderna. Vi har lucia uppträdande imorgon, ska bli kul! Man ska vara där klockan 11. Sen efter första föreställningen ska jag, Linnea & Julia (nån mer?) äta på subway. Sen kanske vi filar nånstans. Mys! På kvällen sen har vi en föreställning till, så då kommer familjen.

Kram Sabina

Coolt!! 12.12 2012/12/12

Av sabina - 12 december 2012 10:05

Älskar er alla! Julia, Linnéa, Tilda o Elin!

Kram

Presentation


Hej!
Jag heter Sabina och är 12 år, jag går i en skola med musikprofil och gillar att dansa, vara med kompisar och sjunga. På bloggen kommer du att kunna läsa om vad jag gör. Enjoy!

Fråga mig

5 besvarade frågor

Länkar

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards