sabells

Alla inlägg under december 2012

Av sabina - 11 december 2012 15:54

I love Waynes Coffe! <3

Av sabina - 10 december 2012 16:20

Hej, min dag har varit som vanligt. Till skolan, hem från skolan. Nu sitter jag med en ansiktsmask, jätteskönt! Sen ska jag nog spela gitarr. Hoppas ni har det bra!
Kram Sabina
Till Linnea L: krya på dig o hoppas du kommer imorron!

Av sabina - 8 december 2012 15:26

Hejsan, nu är jag på dansuppvisningen och kompisarna har precis kommis och ska titta på mig och Klara! Det börjar in ca 10 min. Önska mig lycka till! Kram

Av sabina - 7 december 2012 22:01

Hej, idag så har jag klippt håret, kort!! Det blev så bra, jag är jättenöjd. Imorgon är det dans och sen hem och titta på någon kul film kanske.

Kram Sabina

NO

Av sabina - 7 december 2012 13:22

Nu ska vi ha NO...

Av sabina - 7 december 2012 09:01

Nu sitter jag på stationen och väntar. Tåget är försent som vanligt, aja. Det kommer väl snart... Kram

Av sabina - 7 december 2012 08:10

Idag har jag sov morron, jätteskönt! Vi börjar halv 10. Ikväll så ska jag ha genrep på dansen, och imorgon uppvisning!

Kram Sabina

Dagens outfit

Av sabina - 6 december 2012 21:54

Sov gott! ?

Presentation


Hej!
Jag heter Sabina och är 12 år, jag går i en skola med musikprofil och gillar att dansa, vara med kompisar och sjunga. På bloggen kommer du att kunna läsa om vad jag gör. Enjoy!

Fråga mig

5 besvarade frågor

Länkar

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards