sabells

Alla inlägg under december 2012

Av sabina - 6 december 2012 17:14

Efter gitarren... Nu pluggar jag iaf SO till provet imorgon. Sen blir det dans, om bilen vill gå. Det är ju så halt

Av sabina - 6 december 2012 14:23

Av sabina - 6 december 2012 12:22

Hej, nu har ju jag en IPhone, så jag kommer kunna blogga mycket mer nu, för att man kan ha blogg appen. Är så glad! Har du instagram? Tel Me!

Kram Sabina

Av sabina - 5 december 2012 19:45

Hej, idag har varit en helt galen dag! Först när jag vaknade var det värsta snöstormen, men gick iallafall till stationen. Tåget var sent. Sen efter lunch i skolan så kommer våra lärare och säger att vi ska ta på oss så mycket kläder vi har för att vi ska gå till stationen. Varför? Jo, för om "en stund" slutar alla bussar och alla tåg att gå! Aja, så gick vi och när vi kom fram så bara lämnade dom oss och gick tillbaks till skolan igen. Jag, Linnéa, Mona, Julia och Elvira fikade på Waynes Coffe, för det kom inga tåg. Vi blev kvar där i 2,5 timme! Sen kom till sist ett tåg. PUHH!


Kram Sabina


 Följ mig på instagram, jag heter: sabina_bells

Av sabina - 2 december 2012 20:07

Hej, så mycket snö det har kommit på bara några dagar. Helt plötsligt en morron så var allt bara vitt. Kallt blev det också, 10 minus ska det tydligen bli imorron. Bara att plocka fram alla vinterkläderna. 

Idag har jag och lillasyrran åkt pulka, jag har varit hos en kompis och varit hos mina kusiner och ätit pepparkakor och lussebullar. Nu kollar jag på solsidan och myser. Skriver mer imorron, då ska jag hämta syrran... Vi ska nog baka pepparkakor!


Kram Sabina  

Presentation


Hej!
Jag heter Sabina och är 12 år, jag går i en skola med musikprofil och gillar att dansa, vara med kompisar och sjunga. På bloggen kommer du att kunna läsa om vad jag gör. Enjoy!

Fråga mig

5 besvarade frågor

Länkar

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards